Vajinismus Tedavisi İstanbul Hasta Yorumları

vajinismus-tedavisi-istanbul

İstanbul'da vajinismus nedeniyle ilişkinizde problemler yaşıyor olabilirsiniz veya vajinismusu şuan çift olarak sorun etmeseniz bile karşınıza eninde sonunda çıkacaktır.

Vajinismus kişinin elinde olmadan gelişen bir durumdur ve zamanla kişi vajinismus problemini çözemiyorsa, vajinismus çifti üzmeden güvenebilecekleri bir  vajinismus tedavi merkezlerinden destek almalarını önermekteyiz.

İstanbul'da yaşayan kadınlarda vajinismus problemini sadece kendinde olduğunu düşünüp, kendini yalnız hissedebilmektedirler. Vajinismus muyum?, vajinismus nedir?, vajinismus nasıl tedavi edilir?, neden cinsel ilişkiye giremiyorum? diye sormaktadırlar.

Eşinizi seviyorsunuzdur. Size çocukken cinsellik konusunda yanlış yönlendirme yapan veya baskı yapan bir ailenizde yoktur. Cahil bir insanda değilsinizdir. Hele küçücük kızların bile cinsel ilişki yaşadığı bir dönemde, bu işi beceremeyecek kadarda hiç değilsinizdir. Hatta istanbul'da 2 üniversite bitirmişsinizdir ve hatta avukatsınızdır, bankacısınızdır, öğretmensinizdir, doktorsunuzdur, ebe hemşiresinizdir, ev hanımısınızdır... Sonuçta mesleğiniz, posizyonunuz ne olursa olsun vajinismus olsanız bile, uygun bir vajinismus tedavisi ile İstanbul'da kısa süreler içersinde kurtulursunuz.

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Avukat Tülin hanım: 1 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

vajinismus ve boşanma süreci

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Öğretmen Canan hanım: 7 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

İstanbul'da öğretmensinizdir. Öğrencilerinizle uğraşırken 7 yıl boyuncada vajinismus nedeniyle kendinize kızmaktasınızdır.Her şeyi bilen bir öğretmen olarak küçücük çocukların bile yaptığı bir şeyi ben nasıl yapamıyorum diyerekten üzülürsünüz. Oysa ki vajinismus tedavi merkezi istanbul'da size uygun bir vajinismus tedavisi alarak çok kısa süreler içersinde vajinismustan kurtulur, kendinize kızmaktan vazgeçer ve hayata daha mutlu bakarsınız.

vajinismus tedavi istanbul

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Doktor İlknur hanım: 2.5 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

İstanbul'da asistanken evlenmişsinizdir. Eşinizle doktor olmanıza rağmen vajinismus probleminizi başta önemsememişken, ikibuçuk yıl sonra vajinismus en önemli sorununuz olmuştur. İstanbul'da vajinismus probleminizi kendi kendinize çözmeye çalışmışsınızdır ve olmayınca zamana bırakmışsınızdır. Taa ki vajinismus nedeniyle sizi üzmeye başlayana kadar...

vajinismus tedavisi istanbul doktor

Doktor İlknur hanımın eşinin vajinismus ve vajinismus tedavisi  ile ilgili yorumları

vajinismus doktoru

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Ebe Hemşire Pınar hanım: 1 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

İstanbulda ebe hemşire olarak çalışıyor olabilirsiniz. Dünyadaki birçok kadında olan vajinismus problemi sizinde karşınıza çıkabilir. Evlenmeden önce içinizde ilk gece korkusu taşımanıza rağmen, evlendiğinizde ilk gece korkunuzu yeneceğinizi düşünmüşsünüzdür ama yenememiş ve binlerce kez doğuma giren bir sağlıkçı olarak balayınız kabusa dönüşmüştür.  Oysa ki yıllardır çözemediğiniz vajinismus probleminizi, istanbulda vajinismus tedavisi alarak  kısa sürelerde yenebilirsiniz. Vajinismus tedavisi alıp çözdükten sonra inanamazsınız, çektiğiniz işkencenin anlamsızlığını anlarsınız.

vajinismus tedavisi sağlık

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Hemşire Meltem hanım: 7 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

7 yıldır vajinismus problemini sağlıkçı olmanıza rağmen, hatta binlerce kez doğum yaptırmanıza rağmen taşımaktasınızdır. oysa ki size uygun vajinusmus tedavileri ile kısa sürelerde vajinismus problemini çözer. Eşinizle evliliğinize yeniden başlarsınız hatta binlerce kez doğum yaptırdığınız bebeklere uzakken, kendiniz anne olabilirsiniz.

vajinismus tedavisi istanbul

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Bankacı Begüm hanım: 5.5 yıllık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

İstanbul'da yoğun bir tempoda, bankacı olarak çalışırken, evliliğinizde vajinismus nedeniyle bir takım sıkıntılar çekmekte ve anne&baba olma duygunuzu engelleyen vajinismusu bypass etmek için aşılama ve tüp bebek yaptırıp bebek sahibi olmak isteyebilirsiniz ama çeşitli nedenlerden dolayı bunu gerçekleştiremeyip hala vajinismusla yaşamınızı sürdürüyor olabilirsiniz. Oysa ki istanbul'da uygun bir vajinismus tedavisi ile bu probleminizi kısa süreler içersinde çözüp, yaşam kalitenizi yükseltirsiniz.

vajinismus istanbul tüp bebek

Vajinismus Tedavisi İstanbul - Editör Esin hanım: 10 aylık vajinismus hastası - vajinismus ve vajinismus tedavisi ile ilgili tecrübeleri

İstanbul'da eşinizle evlenmeden önce aşk ve sevgi dolu birlikteliğiniz olmuştur, hatta tanıştığınızda ikinizde çocuk denilecek yaştasınızdır ve birlikte büyümüşsünüzdür. Vajinismus kavramı sadece cinsellikten korkutularak büyütülmüş veya cinsel istismar gibi kötü durumlarla karşı karşıya kalmış, tahlisiz hemcinslerinizin başına gelen bir hastalık zannedip, vajinismusu, bu durumların hiçbirini yaşamamış, eşinin hayalini kuran bir kadın olarak kendime asla konduramadım. Vajinismus hastası olduğunu kabullenmem 10 ay sürdü. İstanbulda vajinismus tedavisi alarak, vajinismustan kısa sürede kurtuldum.

vajinismus tedavisi istanbul