Anotomik Nedenli Vajinismus Nas─▒l Tedavi Edilir

Vajinismus (Cinsel ─░li┼čkiye Girememe), kad─▒n─▒n e┼či yada partneri ile cinsel ili┼čkiye girmek istemesine ra─čmen elinde olmayarak kendi iradesi d─▒┼č─▒nda korku, panik hali ve kas─▒lmas─▒ nedeniyle cinsel ili┼čkiye girememesi durumudur.

Anotomik nedenlerde ├žok nadirde olsa ki bu duruma %10 rastlan─▒yor densede vajinismus klinik'in tecr├╝belerine g├Âre daha d├╝┼č├╝k (%5) bir orand─▒r. Bu nadir

durumlardan en s─▒k kar┼č─▒la┼čt─▒─č─▒m─▒z k─▒zl─▒k zar─▒n─▒n kal─▒n ve sert olmas─▒d─▒r. Di─čer nedenler ise vajenin tam geli┼čmemesi, k─▒sm─▒ geli┼čmesi, vajinal septa (perde) ├Ârnek verilebilir. Anotomik nedenli vajinismus nas─▒l tedavi edilir sorusuna verilecek tek cevap cerrahi operasyondur ve jinekolog doktorlar taraf─▒ndan yap─▒lmas─▒ en uygunudur.

Do─čru tedavi ve operasyon ┼čekliniz son derece ├Ânemli, ├ž├╝nk├╝ vajinismus(Cinsel ─░li┼čkiye Girememe) probleminizi yenmenizi sa─člayacakt─▒r.

Vajinismus Tedavisi Nas─▒l Yap─▒l─▒r?

Vajinismus Tedavi Merkezimiz ─░stanbulda vajinismus tedavisi nas─▒l yap─▒l─▒r? sorusuna ayr─▒nt─▒l─▒ yan─▒t verebilmek i├žin haz─▒rlad─▒─č─▒m─▒z bu b├Âl├╝m,  sizlerden gelen vajinismus tedavisi ile ilgili sorular─▒n─▒z─▒  yan─▒tlamak i├žin d├╝zenlenmi┼čtir.

Vajinismus sizin isteminize ra─čmen e┼činiz yada partnerinizle cinsel ili┼čkiye girememe durumunuzdur. Burada erkekleri ve vajinismuslu ├žiftleri uyarmak isteriz. Bu tablo vajinismus hastas─▒ kad─▒n─▒n elinde de─čildir ve ili┼čkiye girme esnas─▒nda sizi refleks olarak itmekte, kontrol├╝ d─▒┼č─▒nda kas─▒lmaktad─▒r. Bu s├╝recin devam etmesi de her seferinde, vajinismus problemi ve vajinismus probleminin getirdi─či sorunlarla ├žiftler,zamanla cinsellikten so─čumakta vecinsel isteksizlik geli┼čebilmektedir ve vajinismusla ge├žirdi─činiz g├╝nler bir anda vajinismuslu haftalara ve y─▒llara neden olabilmektedir.

E─čer, siz bu s├╝re├žte kendiniz ili┼čkiye girememe probleminizi vajinismusu yenemiyorsan─▒z ,vajinismusla ya┼čamak yerine g├╝venebilece─činiz tecr├╝beli bir vajinismus tedavi merkezinden vajinismus tedavisi alman─▒z─▒ ├Ânermekteyiz.
├ç├╝nk├╝ vajinismusla ge├žirece─činiz s├╝re sizin ve e┼činizin g├╝zel g├╝nlerinizden ├žalmaktad─▒r zaman i├žinde vajinismus y├╝z├╝nden kavgalar ayr─▒lmalar hatta bo┼čanmalara kadar g├Ât├╝ren bir s├╝rece girebilirsiniz oysaki isteyerek ve severek birliktesiniz evlenmi┼čsinizdir.

Devam─▒n─▒ Oku

´╗┐

Bug├╝n: 57
D├╝n: 1284
Ge├žen Hafta: 8195
Ge├žen Ay: 30734

Sizi, Siz Anlat─▒yorsunuz

Hastalar─▒m─▒z─▒n Vajinismusla ─░lgili Yorumlar─▒

Videolar─▒m─▒z

Biz Sizi Arayal─▒m

Ameliyatlarda veya seanslardan dolay─▒ bize ula┼čam─▒yorsan─▒z, Numaran─▒z─▒ b─▒rak─▒n Doktor Sayg─▒n Micozkad─▒o─člu sizi aras─▒n.

Numaran─▒z─▒ b─▒rakmak i├žin t─▒klay─▒n