Anatomik Nedenli Vajinismus Hastal─▒─č─▒ Nedir

Anatomik Nedenli Vajinismus Nedir? - Anatomik Nedenli Vajinusmus Hastal─▒─č─▒ Nedir?

Vajinismus (Cinsel ─░li┼čkiye Girememe), kad─▒n─▒n e┼či ya da partneri ile cinsel ili┼čkiye girmek istemesine ra─čmen elinde olmayarak kendi iradesi d─▒┼č─▒nda korku, panik hali ve kas─▒lmas─▒ nedeniyle cinsel ili┼čkiye girememesi durumudur.

Anatomik nedenlerde ├žok nadirde olsa ki bu duruma %10 rastlan─▒yor densede Vajinismus Klinik'in tecr├╝belerine g├Âre daha d├╝┼č├╝k (%5) bir orand─▒r. Bu nadir durumlardan en s─▒k kar┼č─▒la┼čt─▒─č─▒m─▒z k─▒zl─▒k zar─▒n─▒n kal─▒n ve sert olmas─▒d─▒r. Di─čer nedenler ise vajenin tam geli┼čmemesi, k─▒sm─▒ geli┼čmesi, vajinal septa (perde) ├Ârnek verilebilir.

Vajinismus-Nedir

Vajinismus (Cinsel ─░li┼čkiye Girememe) problemini veya vajinismus belirtisi ve belirtileri ├žeken kad─▒nlara bir├žok jinekolog doktor k─▒zl─▒k zar─▒ de─čerlendirmesini yetersiz ve eksik yapt─▒─č─▒ndan yada yanl─▒┼č de─čerlendi─činden, k─▒zl─▒k zar─▒ operasyonunu gereksiz ┼čekilde ├Ânermektedirler. Bu durum kar┼č─▒s─▒nda vajinismus problemini ya┼čayan kad─▒n k─▒zl─▒k zar─▒ operasyonu gereksiz ┼čekilde yapt─▒r─▒rsada e┼čiyle yine cinsel ili┼čkiye girememekte, vajinismus problemiyle ya┼čamaktad─▒r. K─▒zl─▒k zar─▒ (Hymenektomi) yapt─▒rmazsa da ikilem ya┼čayarak  korkusuna birde ┼č├╝phe eklenerek vajinismus ├ž├Âz├╝m├╝n├╝ zorla┼čmaktad─▒r. Bu nedenle g├╝venebilece─činiz tecr├╝beli bir jinekolog doktor taraf─▒ndan vajinismus - jinekolojik muayenenizin yap─▒lmas─▒ sizin a├ž─▒n─▒zdan son derece ├Ânemlidir.

Vajinismus Tedavi Merkezimiz ─░stanbul'a bu durumda k─▒zl─▒k zar─▒ operasyonu  yap─▒l─▒p vajinismus problemiyle ba┼čvuran bir ├žok hasta bulunmaktad─▒r.

Ger├žekten anatomik olarak cerrahi bir operasyona ihtiyac─▒ olan vakalarda da sonu├žlar hep y├╝z g├╝ld├╝r├╝c├╝d├╝r.

Kal─▒n K─▒zl─▒k Zar─▒na bir ├Ârnektir

K├Âr Vajen(Tam Geli┼čmemi┼č Vajen)

Anatomik Nedenli Vajinismus Nedir? - Anatomik Nedenli Vajinusmus Nedir? - Anatomik Nedenli Vaginismus Nedir? -  Anatomik Nedenli Vajunusmus Nedir- Anatomik Nedenli Cinsel ─░li┼čkiye Girememek -Vajinismus belirtileri - Anatomik Nedenli A─čr─▒l─▒ Cinsel ─░li┼čki

Vajinismus Tedavisi Nas─▒l Yap─▒l─▒r?

Vajinismus Tedavi Merkezimiz ─░stanbulda vajinismus tedavisi nas─▒l yap─▒l─▒r? sorusuna ayr─▒nt─▒l─▒ yan─▒t verebilmek i├žin haz─▒rlad─▒─č─▒m─▒z bu b├Âl├╝m,  sizlerden gelen vajinismus tedavisi ile ilgili sorular─▒n─▒z─▒  yan─▒tlamak i├žin d├╝zenlenmi┼čtir.

Vajinismus sizin isteminize ra─čmen e┼činiz yada partnerinizle cinsel ili┼čkiye girememe durumunuzdur. Burada erkekleri ve vajinismuslu ├žiftleri uyarmak isteriz. Bu tablo vajinismus hastas─▒ kad─▒n─▒n elinde de─čildir ve ili┼čkiye girme esnas─▒nda sizi refleks olarak itmekte, kontrol├╝ d─▒┼č─▒nda kas─▒lmaktad─▒r. Bu s├╝recin devam etmesi de her seferinde, vajinismus problemi ve vajinismus probleminin getirdi─či sorunlarla ├žiftler,zamanla cinsellikten so─čumakta vecinsel isteksizlik geli┼čebilmektedir ve vajinismusla ge├žirdi─činiz g├╝nler bir anda vajinismuslu haftalara ve y─▒llara neden olabilmektedir.

E─čer, siz bu s├╝re├žte kendiniz ili┼čkiye girememe probleminizi vajinismusu yenemiyorsan─▒z ,vajinismusla ya┼čamak yerine g├╝venebilece─činiz tecr├╝beli bir vajinismus tedavi merkezinden vajinismus tedavisi alman─▒z─▒ ├Ânermekteyiz.
├ç├╝nk├╝ vajinismusla ge├žirece─činiz s├╝re sizin ve e┼činizin g├╝zel g├╝nlerinizden ├žalmaktad─▒r zaman i├žinde vajinismus y├╝z├╝nden kavgalar ayr─▒lmalar hatta bo┼čanmalara kadar g├Ât├╝ren bir s├╝rece girebilirsiniz oysaki isteyerek ve severek birliktesiniz evlenmi┼čsinizdir.

Devam─▒n─▒ Oku

´╗┐
1%Georgia Georgia

Bug├╝n: 352
D├╝n: 987
Ge├žen Hafta: 7186
Ge├žen Ay: 33310

Sizi, Siz Anlat─▒yorsunuz

Hastalar─▒m─▒z─▒n Vajinismusla ─░lgili Yorumlar─▒

Videolar─▒m─▒z

Biz Sizi Arayal─▒m

Ameliyatlarda veya seanslardan dolay─▒ bize ula┼čam─▒yorsan─▒z, Numaran─▒z─▒ b─▒rak─▒n Doktor Sayg─▒n Micozkad─▒o─člu sizi aras─▒n.

Numaran─▒z─▒ b─▒rakmak i├žin t─▒klay─▒n