Vajinismus Tedavisi İzmir

vajinismus-izmirVajinismus insanın hiç kimseye söylemediği, genelde yardım alamadığı ve bu sorunla yaşanması çok zor olan bir durumdur. Oysa ki vajinismus hastalığından kurtulmak doğru tedavi yaklaşımlarıyla oldukça kolay sonuca ulaşılan bir durumdur. Kişi vajinismusla ilgili tedavi veya tedavileri alıp, hastalığını yenememiş olabilir ve vajinismusla geçirdiği sürede   vajinismustan kurtulmayı bir hayal gibi algılar. Burada yapılan yanlış almış oldukları vajinismus tedavisindeki yaklaşımların yetersiz ve yanlış olmalarıyla ilgilidir. Oysa ki kişi vajinismus tedavisi alıp, kendisini yetersiz ve eksik görmektedir ve bu ruh durumuyla evliliğinde, sosyal yaşantısında sıkıntı ve problemler yaşar.

Vajinismusun uygun bir tedaviyle büyütülecek, abartılacak bir hastalık olmadığını anlar. Burada vajinismus problemi çeken çiftin eşininde desteği önemlidir. Eşinin yanında olmasıyla kurmuş olduğu yuvada baba adayı ve baba olabilir. Tıpkı 5 yıl boyunca vajinismusla ilgili tedaviler  alıp bu sıkıntıyı çekmiş izmirden gelen Betül ve eşi N. gibi

Vajinismus tedavisi izmir: Muhasebeci Betül hanımın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki düşünceleri

vajinismus tedavisi izmir

vajinusmus tedavisi izmir

Vajinismus tedavisi alarak vajinismus probleminizi çözebilir, hayalini kurduğunuz annelik makamına doğal yoldan ulaşabilirsiniz. Vajinismus nedeniyle yaşamış olduğunuz kabustan kurtulup, sıkıntılılarınızı, üzüntülerinizi geride bırakıp, hayatın sizin için sunmuş olduğu güzellikleri yaşarsınız.

Uzun süreli flört döneminden sonra hayatta en çok istemiş olduğunuz evliliği gerçekleştirmişsinizdir. Flört ettiğiniz dönemde sınırlı bir cinsellik yaşarken, evlendiğinizde ilk cinsel deneyimin, size mutlaka acı vereceği korkusu ozamandan bilinç altınıza yerleşmiştir. Fakat zamanla anlarsınız ki o an a kadar okuduğunuz, bilinçaltınıza yerleştirdiğiniz o senaryo çok daha büyük sorun haline gelir. Her yeni güne başlarken, kararlı bir şekilde bugün olacak diye umuytla uyanırken, gün içindeki başarısız denemelerden sonra büyük bir hayal kırılığıyla o güne veda edersiniz. Bu durumun yani vajinismusun böyle gitmeyeceğini anlayarak vajinismus tedavisi almaya karar verirsiniz ve ilk adımınızı atarsınız. Uygun vajinismus tedavilerinin ardından ailenize yeni bireyler katabilirsiniz.

Vajinismus tedavisi izmir: Öğretmen Güzin hanımın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki yorumları

vajinusmus tedavisi izmir

Vajinismus tedavisi izmir: Arzu hanımın vajinismus ve vajinismus tedavisi hakkındaki düşünceleri

Merhaba Öncelikle vajinismustan kurtulmaya karar vermeli. Çünkü olay tamamen karar vermek ve başlamaktan geçiyor. Okadar çok araştırma yaptım ki artık yorulmuştum. Ama daha sonra Kayra Bera Kadın Sağlığı vede Dr.Saygın Bey?le tanıştım. Şunu söylemeliyim ki çok sıcak vede sevimli bir merkez. Doktorumuz insana huzur ve güven veriyor. Saygın Bey?le konuşunca vajinismusu yeneceğimi kesin olarak inandım. Evleneli 1,5 yıl olmuştu,ama hiç birlikte olamamıştık. Vajinismus tedavimiz 3 seans sürdü ve sorunumuzdan kurtulduk. 1,5 yıl süren kabus 3 seans sonunda bitmişti. Okadar çabuk ve kolay olmuştu ki hala inanamıyoruz. Kesinlikle hiç düşünmeden başvurabilirsiniz. Vajinismus artık kabus değil. Teşekkürler Saygın Bey?

Bu Ay: 19871
Geçen Ay: 22049